NU trimiteţi produse de retur decât după ce aţi trimis un email la adresa contact@relmag.ro sa ne informati despre acesta .Coletele cu plata la destinatar sau cele cu Ramburs nu vor fi primite fără nicioexcepţie.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şifără invocarea unui motiv, în termen de 14 zille calendaristice de la primirea produsului său, în cazulprestărilor de servicii, de la încheierea contractului .
Conform Ordonanţei de Urgenţă Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiatecu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fărăa fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şiart.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, coletele trimise prin POSTA ROMANA vor fi ridicate doar daca vor fi livrate la sediul nostru, daca primim aviz cu ridicare din sediulpostal de care apartinem nu vor fi ridicate. Coletele trimise prin curier rapid se livreaza la sediu. Coletelenu se returneaza cu ramburs sau plata transportului la destinatar, in caz contrar NE REZERVĂM DREPTUL DE A REFUZA COLETUL!!!
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat ( cu toate accesoriile şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate dar si utilizarea necorespunzatoare (in altescopuri decat cele pentru care aparatul este destinat). Daca produsul prezinta urme de uzura dar poate fi recomercializat, va fi retinuta 15% din contravaloarea acestuia pentru a putea fi ulterior recomercializat ca si produs reambalat/folosit.
Produsele comercializate ca si reambalat/folosit/resigilat nu mai pot fi returnate, numai in situatia in care acesteaprezinta defecte de functionalitate/conformitate in primele 14 zile, dupa acest termen vor fi acceptate doarpentru efectuarea garantiei in caz de defectare. Ele sunt comercializate cu un discount suplimentar spredeosebire de cele noi, si se aduc la cunostinta toate aspectele referitoare la gradul de uzura a produselor catreviitorii clienti.
Pentru a beneficia de returul produselor în 14 zile, trebuie să ne instiinteze telefonic sau pe mail la contact@relmag.ro, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Retururile după14 zile nu sunt luate în considerare. Termenul de 14 zile se referă la perioada de timp scursă între momentulprimirii produsului de către client şi solicitarea de retur în care se solicită înlocuirea/rambursarea, rezolvareasituaţiei respectiv luarea lacunoştinţă a solicitării, comunicarea numărului de retur, procesarea, soluţionarea şitrimiterea unui produs înlocuitor/rambursarea poate dura mai mult decât perioada specificată, însă aceasta nu seadaugă la perioada maximă iniţială de 14 zile, solicitarea clientului se încadrează în continuare în perioada de retur.
Returul produselor se poate face prin curier, dar nu înainte de a solicita returul şi a primi acceptul din parteanoastră.
După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru, vă vom trimite o notificare privindreturul printr-un e-mail care confirmă recepţionarea coletului.
Dacă returnaţi vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită prin metoda de plată utilizată iniţial de dumneavoastră, cu excepţia taxei de transport facturata (tur). Cumpărăturile achitate cu cardul vor fi, înmajoritatea cazurilor, rambursate către cardul dumneavoastră, iar pentru rambursarea celor achitate prin metodaNumerar la livrare trebuie să ne comunicaţi coordonatele dumneavoastră bancare (cod IBAN).
Pentru a adăuga datele bancare chiar dumneavoastră în formularul de retur completaţi numărul de cont IBAN încare doriţi rambursarea. În caz că nu aţi completat numărul de cont acesta va fisolicitat în scris într-un email sautelefonic după primirea returului expediat de dumneavoastră la depozitul nostru.
Costurile de transport NU sunt suportate de către relmag.ro.
Returnarea banilor se face în termen de maximum 14 zile din momentul în care am recepţionat produsul înservice şi aţi furnizat codul IBAN în care se va rambursa contravaloarea produselor .
Pentru comenzile plătite online cu card bancar suma va fi returnată pe acelaşi card utilizat la tranzacţionare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
În cazul în care au fost achiziţionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produsdesigilat, restul cantităţii este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
Va rugăm ca în momentul expedierii coletul să conţină următoarele documente/date:
1. Numele pe care s-a făcut comandă.
2. Numărul comenzii
3. Numărul de retur (numărul comunicat pe mail în momentul completării formularului de retur). Pentru coleteletrimise prin Curier vă rugăm să completaţi pe scrisoarea de transport (AWB) numărul de retur .
Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
a. Produsul a fost adus pe "comandă specială" - Precomanda, produse care nu se afla in stocpropriu (COMANDĂ SPECIALĂ este definită că fiind lista de produse comandată de către Beneficiar şi care nu se află în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme şi a plăţii unui avansintegral, în termenii agreaţi de părţi. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar dacă oricare dintre produselecomandate constituie Comandă Specială.)
b. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
Retur DOA : În eventualitatea în care produsul achiziţionat este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării în SCRIS (nu telefonic) la adresacontact@relmag.ro a SC CAPITAL SAVREXIM SRL în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Notificarea scrisă trimisă la contact@relmag.ro trebuie însoţită de dovezi ale constatării defectului respectivpoze, filme video, etc. Termenul de 48 ore se referă la perioada de timp scursă între momentul constatăriidefectului de către client şi trimiterea emailului în carese solicită înlocuirea, rezolvarea situaţiei respectiv luareala cunoştinţă a solicitării, procesarea, soluţionarea şi trimiterea unui produs înlocuitor poate dura mai mult decâtperioadaspecificată însă aceasta nu se adaugă la perioada maximă iniţială de 48 ore, solicitarea clientului se încadrează în continuare în perioada de retur.
Nu se acceptă returul produselor pentru accesorii lipsă sau pentru alte motive care sunt prezentate în stareaprodusului. Pentru această categorie de produse contravaloarea se returnează doar înurmătoarele condiţii:
- produsul se defectează în perioada de garanţie prevăzută;
- defectul nu poate fi remediat într-un interval de 15 zile lucrătoare;
- produsul defect nu poate fi înlocuit cu un produs similar."
De reţinut:
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).